مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-16سياسي

واگذاری 400 قطعه زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری 


همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، 400 قطعه زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در سومین جشن اهدای زمین در این استان واگذار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، 400 قطعه زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در سومین جشن اهدای زمین در این استان واگذار شد.

روح الله اکبری، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در آیین واگذاری 400 قطعه زمین مسکونی در قالب طرح جوانی جمعیت، گفت: جشن اهدای زمین در استان برای سومین بار برگزار شد.

وی افزود: در مرحله اول واگذاری اراضی، همزمان با عید قربان تا غدیر 110 قطعه زمین و در مرحله دوم حدود 390 قطعه زمین همزمان با طرح پیامبر رحمت(ص) تحویل داده شد.

امروز در مرحله سوم نیز شاهد اهدای 400 قطعه زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت هستیم.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن با اشاره به اینکه سند مالکیت این زمین ها به طور مساوری به نام پدر و مادر (هر کدام سه دانگ) صادر می شود، یادآور شد: تاکنون 35 هزار قطعه زمین در کل کشور تقدیم مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شده است.

اکبری گفت: امروز شاهد افتتاح بیش از 4 هزار واحد مسکن دراستان چهارمحال و بختیاری بودیم که شامل 3 هزار و 400 واحد روستایی، بهسازی و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 400 قطعه زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری 

واگذاری 400 قطعه زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری